Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк

      Навчальна педагогічна практика

      І курс

       

      Мета педагогічної практики для студентів 1 курсу: ознайомлення з діяльністю загальноосвітнього закладу; сприяти вивченню психолого-педагогічних основ організації навчально-виховного процесу; готувати студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи в новій національній школі.

       

      Завдання практики:

      • ознайомлення з теоретичною і практичною складовими функціонування комплексу навчально-виховної роботи школи (альтернативного закладу);
      • закріпити, поглибити, конкретизувати психологічні та педагогічні знання на основі ознайомлення з сучасним станом організації навчального процесу в школі;
      • поглиблення зв’язку теоретичного навчання з практичною діяльністю та стимулювання до вивчення спеціальних та педагогічних дисциплін і удосконалення педагогічних здібностей;
      • формування навичок організації та здійснення навчальної-виховної роботи у школі з урахуванням вікових особливостей учнів;
      • формувати інтерес до педагогічної діяльності;

       

      Звітна документація

      1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень. У щоденнику має бути:

      • список учнів (форма останньої сторінки класного журналу);
      • план розміщення учнів у класі;
      • розклад дзвінків у школі;
      • розклад уроків у класі, за яким закріплений студент;
      • аналіз-характеристика відвіданих уроків.
      1. Матеріали для організації дозвілля (ігри, конкурси, розваги).

      ІІ курс

       

      Мета педагогічної практики студентів 2 курсу: сприяти вивченню психолого-педагогічних основ організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах, готувати студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи в новій національній школі.

       

      Завдання практики:

      • ознайомлення з теоретичною і практичною складовими функціонування комплексу навчально-виховної роботи школи (альтернативного закладу);
      • закріпити, поглибити, конкретизувати психологічні та педагогічні знання на основі ознайомлення із сучасним станом організації навчального процесу в школі;
      • поглиблення зв’язку теоретичного навчання з практичною діяльністю та стимулювання до вивчення спеціальних та педагогічних дисциплін і удосконалення педагогічних здібностей;
      • формування навичок організації та здійснення навчальної-виховної роботи у школі з урахуванням вікових особливостей учнів;
      • формувати професійну спрямованість, інтерес до педагогічної діяльності;

      вироблення індивідуального стилю діяльності в умовах активної педагогічної взаємодії;

       

      Звітна документація.

      1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень. У щоденнику має бути:

      • список учнів (форма останньої сторінки класного журналу);
      • план розміщення учнів у класі;
      • розклад дзвінків у школі;
      • розклад уроків у класі, за яким закріплений студент.
      1. Індивідуальний план роботи студента-практиканта на період практики.
      2. Аналіз виховних заходів, які проводить як класний керівник, так і студенти-практиканти.
      3. Психолого-педагогічна характеристика на учня.
      4. Розгорнутий аналіз виховного заходу
      5. Одна розробка виховного заходу (виховна година).
      6. Відгук-характеристика на студента-практиканта з місця проходження педагогічної практики, підписаний класним керівником та завірений директором школи.
      7. Психолого-педагогічний аналіз уроків (15), відвіданих студентом-практикантом. Зразок аналізу уроку.

      9. План-сітку виховної роботи класного керівника на семестр.

      10. Звіт студента про проведену роботу під час проходження практики.

      Примітка:

      1. Студенти, які проходять практику за місцем проживання, представляють фото(відео)матеріали про здійснену роботу.

      2. Зразки оформлення документації та допоміжні матеріали.

      3. Захист педагогічної практики відбувається у формі короткої доповіді студента з подальшим обговоренням комісії.

      Дата останньої зміни: 14 Вересня, 2015