Майбутній учитель-словесник ХХІ століття

ФУФ УДПУ

28 квітня 2015 р. у межах роботи науково-методичного центру «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» відбувся конкурс «Майбутній учитель-словесник ХХІ століття».

Конкурс проводився у таких аспектах:

  1. Мовний науково-методичний проект сучасного уроку.
  2. Літературний науково-методичний проект сучасного уроку.
  3. Народознавчий науково-методичний проект сучасного уроку.
  4. Науково-методичний проект виховного заходу (мовного, літературного, народознавчого).

Другий тур конкурсу проведено у формі відкритої конференції серед студентів ІV-V курсів факультету української філології.

ФУФ УДПУ

З вітальним словом до присутніх викладачів, конкурсантів, студентів звернулася директор науково-методичного центру «Формування національно-мовної особистості в умовах неперервної освіти» доктор педагогічних наук, професор Мамчур Л. І.

Оцінювало фрагменти сучасного уроку, проведені в умовно навчальному середовищі, журі в такому складі: голова журі  Мамчур Л. І., доктор педагогічних наук, професор; члени журі: Зелінська О.Ю., доктор філологічних наук, доцент; Кучеренко І. А., кандидат педагогічних наук, доцент; Пархета Л. П., кандидат педагогічних наук, доцент; Гончарук В. А., кандидат педагогічних наук, доцент.

Дипломи «Майбутній учитель-словесник» здобули такі конкурсанти:

І місце

Большакова Ірина (54 група)

Урок української літератури

«Слово про похід Ігорів». Роль пейзажу в розгортанні сюжету. Поетичність образу Ярославни

ФУФ УДПУ

ІІ місце

Мандич Олена (56 група)

Урок-турнір з української мови

«Узагальнення вивченого про фразеологію»

ФУФ УДПУ

Падюка Наталя (52 група)

Урок української мови

«Узагальнення знань по групах слів за значеннями: синоніми, антоніми, омоніми»

ІІІ місце

Денисюк Анна (54 група)

Урок української літератури

«Леся Українка «Давня весна». Проблема  гармонійного єднання людини з природою»

ФУФ УДПУ

Семеренко Валентина (62-м група)

Урок з українського народознавства

«Народне декоративно-ужиткове мистецтво-виявлення творчості українців. Декоративний розпис. Особливості петриківського розпису»

Студенти-філологи − майбутні вчителі української мови, літератури та народознавства − з великою відповідальністю готувалися до конкурсу. Представлені теми фрагментів-уроків відповідали чинній програмі, цілевизначення яких здійснено згідно зі стратегічними завданнями мовної освіти, а процесуальний аспект навчального заняття побудовано на основі суб’єктної взаємодії учасників навчального заняття. Кожен із розроблених фрагментів уроків презентував поєднання традиційних та інноваційних методів навчання, студенти застосовували сучасні технології навчання, використовували новітні засоби навчання.

ФУФ УДПУ

Загалом конкурс засвідчив, що студенти-філологи готові до професійної педагогічної діяльності й гідні високого звання «Учитель-словесник ХХІ століття».

ФУФ УДПУ

Вітаємо переможців! Бажаємо успіхів у реалізації креативних педагогічних ідей у подальшій праці!