14.09.2015
Друк Друк

Навчальна педагогічна практика

І курс

 

Мета педагогічної практики для студентів 1 курсу: ознайомлення з діяльністю загальноосвітнього закладу; сприяти вивченню психолого-педагогічних основ організації навчально-виховного процесу; готувати студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи в новій національній школі.

 

Завдання практики:

  • ознайомлення з теоретичною і практичною складовими функціонування комплексу навчально-виховної роботи школи (альтернативного закладу);
  • закріпити, поглибити, конкретизувати психологічні та педагогічні знання на основі ознайомлення з сучасним станом організації навчального процесу в школі;
  • поглиблення зв’язку теоретичного навчання з практичною діяльністю та стимулювання до вивчення спеціальних та педагогічних дисциплін і удосконалення педагогічних здібностей;
  • формування навичок організації та здійснення навчальної-виховної роботи у школі з урахуванням вікових особливостей учнів;
  • формувати інтерес до педагогічної діяльності;

 

Звітна документація

1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень. У щоденнику має бути:

  • список учнів (форма останньої сторінки класного журналу);
  • план розміщення учнів у класі;
  • розклад дзвінків у школі;
  • розклад уроків у класі, за яким закріплений студент;
  • аналіз-характеристика відвіданих уроків.
  1. Матеріали для організації дозвілля (ігри, конкурси, розваги).

ІІ курс

 

Мета педагогічної практики студентів 2 курсу: сприяти вивченню психолого-педагогічних основ організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх закладах, готувати студентів до усвідомленого оволодіння професійними вміннями та навичками, необхідними для ефективної роботи в новій національній школі.

 

Завдання практики:

  • ознайомлення з теоретичною і практичною складовими функціонування комплексу навчально-виховної роботи школи (альтернативного закладу);
  • закріпити, поглибити, конкретизувати психологічні та педагогічні знання на основі ознайомлення із сучасним станом організації навчального процесу в школі;
  • поглиблення зв’язку теоретичного навчання з практичною діяльністю та стимулювання до вивчення спеціальних та педагогічних дисциплін і удосконалення педагогічних здібностей;
  • формування навичок організації та здійснення навчальної-виховної роботи у школі з урахуванням вікових особливостей учнів;
  • формувати професійну спрямованість, інтерес до педагогічної діяльності;

вироблення індивідуального стилю діяльності в умовах активної педагогічної взаємодії;

 

Звітна документація.

1. Щоденник психолого-педагогічних спостережень. У щоденнику має бути:

  • список учнів (форма останньої сторінки класного журналу);
  • план розміщення учнів у класі;
  • розклад дзвінків у школі;
  • розклад уроків у класі, за яким закріплений студент.
  1. Індивідуальний план роботи студента-практиканта на період практики.
  2. Аналіз виховних заходів, які проводить як класний керівник, так і студенти-практиканти.
  3. Психолого-педагогічна характеристика на учня.
  4. Розгорнутий аналіз виховного заходу
  5. Одна розробка виховного заходу (виховна година).
  6. Відгук-характеристика на студента-практиканта з місця проходження педагогічної практики, підписаний класним керівником та завірений директором школи.
  7. Психолого-педагогічний аналіз уроків (15), відвіданих студентом-практикантом. Зразок аналізу уроку.

9. План-сітку виховної роботи класного керівника на семестр.

10. Звіт студента про проведену роботу під час проходження практики.

Примітка:

1. Студенти, які проходять практику за місцем проживання, представляють фото(відео)матеріали про здійснену роботу.

2. Зразки оформлення документації та допоміжні матеріали.

3. Захист педагогічної практики відбувається у формі короткої доповіді студента з подальшим обговоренням комісії.