14.09.2015
Друк Друк

Педагогічна (табірна) практика

Мета практики – поглиблення і закріплення теоретичних знань про систему навчально-виховної, позакласної та позашкільної роботи; формування уміння конструювати і організовувати окремі елементи виховного процесу; вивчати досвід навчально-виховної, позакласної роботи у дитячих колективах закріплених загонів; спонукання студентів до професійного самовдосконалення, педагогічної творчості в навчально-виховній діяльності.

Завдання практики:

  • формування теоретичних і практичних основ організації дозвілля дітей;
  • розвиток уміння добирати цікавий матеріал та проводити виховну роботу з дітьми;
  • розвиток умінь планувати, прогнозувати виховну роботу влітку;
  • формування уміння вивчати індивідуальність учня і проектувати програму його індивідуального розвитку в умовах позашкільної діяльності.

  

Звітна документація:

 

  • план-сітка роботи табору (з печаткою) із зазначеними організаторами та виконавцями основних заходів, завірену начальником оздоровчого табору або директором школи ;
  • щоденник психолого-педагогічних спостережень (список дітей; режим дня; назва табору та загону; речівка; загонова пісня; соціально-психологічний паспорт дітей загону з обов’язковим зазначенням уміння плавати; список доручень; перелік правил техніки безпеки, зокрема, про поводження біля та на водоймах; власне щоденник психолого-педагогічних спостережень; фото-матеріали тощо);
  • розробка кращого виховного заходу;
  • розробка кількох ігор;

характеристика з оцінкою студентської діяльності щодо проходження педагогічної практики, завірену начальником оздоровчого табору або директором школи (з печаткою) з обов’язковим зазначенням заходів, проведених практикантом, які у свою чергу мають співпадати із представленою план-сіткою роботи табору.