Дякую, ваше повідомлення відправлено!

Виникла помилка. Спробуйте ще раз!

Зв`язок з адміністратором


    Скринька довіри


      Факультет філології та журналістики

      Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини

      Друк Друк
      Поділитися новиною
      Доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Пархета Любов Петрівна провела  відкрите практичне заняття з методики навчання української літератури на тему: «Методика вивчення біографії письменника». Заняття відбулося 28 листопада на 2-й парі, відвідали його члени кафедри на чолі з завідувачем професором Н.П. Сивачук.

      ФУФ УДПУ

      Студенти 36 групи факультету української філології  під керівництвом викладача з’ясовували важливі методичні проблеми, зокрема принципи вивчення біографії, джерела, методи і методичні прийоми вивчення життєпису на уроках української літератури в школі.ФУФ УДПУ

      ФУФ УДПУ

      На занятті використовувались фронтальні, групові та індивідуальні форми роботи, проблемні запитання, творчі завдання. Студенти моделювали фрагменти  уроків, активно обговорювали проблеми вивчення біографії письменника в різних класах, аналізували фахові методичні рекомендації  та висловлювали власні міркування з теми. Любов Петрівна активізувала розумову діяльність студентів проблемними запитаннями, стимулювала до висновків.

      ФУФ УДПУ

      Кожна мікрогрупа студентів підготувала бліц-опитування з теоретичних питань  вивчення життєпису письменника та презентувала диференційовані практичні завдання: розповідь про письменника для 5-8 класів із використанням ТЗН,  характеристика однієї зі сторін діяльності письменника, добір епіграфа до життя письменника та його обґрунтування.

      ФУФ УДПУ

      ФУФ УДПУ

      Заняття  було обладнане  презентацією, портретами письменників, ілюстраціями, репродукціями картин, навчальними посібниками. Ці засоби сприяли ефективному засвоєнню матеріалу.

      ФУФ УДПУ

       Комплексне використання теоретичних і практичних завдань у курсі методики навчання української літератури  дають можливість максимально і якісно підготувати студентів до фахових  педагогічних практик.

      " data-title="Підготовка до фахових педагогічних практик">

      Підготовка до фахових педагогічних практик

      Доцент кафедри української літератури, українознавства та методик їх навчання Пархета Любов Петрівна провела  відкрите практичне заняття з методики навчання української літератури на тему: «Методика вивчення біографії письменника». Заняття відбулося 28 листопада на 2-й парі, відвідали його члени кафедри на чолі з завідувачем професором Н.П. Сивачук.

      ФУФ УДПУ

      Студенти 36 групи факультету української філології  під керівництвом викладача з’ясовували важливі методичні проблеми, зокрема принципи вивчення біографії, джерела, методи і методичні прийоми вивчення життєпису на уроках української літератури в школі.ФУФ УДПУ

      ФУФ УДПУ

      На занятті використовувались фронтальні, групові та індивідуальні форми роботи, проблемні запитання, творчі завдання. Студенти моделювали фрагменти  уроків, активно обговорювали проблеми вивчення біографії письменника в різних класах, аналізували фахові методичні рекомендації  та висловлювали власні міркування з теми. Любов Петрівна активізувала розумову діяльність студентів проблемними запитаннями, стимулювала до висновків.

      ФУФ УДПУ

      Кожна мікрогрупа студентів підготувала бліц-опитування з теоретичних питань  вивчення життєпису письменника та презентувала диференційовані практичні завдання: розповідь про письменника для 5-8 класів із використанням ТЗН,  характеристика однієї зі сторін діяльності письменника, добір епіграфа до життя письменника та його обґрунтування.

      ФУФ УДПУ

      ФУФ УДПУ

      Заняття  було обладнане  презентацією, портретами письменників, ілюстраціями, репродукціями картин, навчальними посібниками. Ці засоби сприяли ефективному засвоєнню матеріалу.

      ФУФ УДПУ

       Комплексне використання теоретичних і практичних завдань у курсі методики навчання української літератури  дають можливість максимально і якісно підготувати студентів до фахових  педагогічних практик.

      02.12.2016

      Переглядів 122